Antwoorden op vragen die wij regelmatig tegenkomen
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Bieden jullie ook andere diensten aan behalve het voeren van de administratie?
Naast het voeren van uw boekhouding kunt u bij ons ook terecht voor het opstellen van de jaarrekening, de btw-aangifte, de aangifte inkomstenbelasting, de aangifte vennootschapsbelasting en de salarisadministratie. Ook kunt u bij ons terecht [...]
Werkt Administratiekantoor 365 met vaste prijsafspraken of op uurbasis?
Wij werken met prijsafspraken. U betaalt per maand een bedrag van € 15 voor het gebruik van de online software die wij voor u hebben ingekocht en daarnaast hebt u een vast aanspreekpunt op kantoor. [...]
Welke eenmalige gegevens moet ik aanleveren voor het opstarten van mijn boekhouding?
Wij vragen alle benodigde gegevens van u op, zodat het u weinig tijd en moeite kost. U ontvangt van ons een overstapformulier waar alle gegevens en documenten in staan die wij van u nodig hebben. [...]
Met welke boekhoudsoftware werkt Administratiekantoor 365?
Wij werken met Twinfield en Exact, marktleiders op het gebied van online boekhouding. Door gebruik te maken van Twinfield en Exact kunnen wij op een moderne en efficiënte manier boekhouden. Wij hebben ook ervaring met [...]
Hoe en wanneer kan ik mijn cijfers zien?
U ontvangt iedere maand een rapportage met uw financiële cijfers en openstaande posten van de maand ervoor. Hierdoor kunt u als ondernemer altijd worden geïnformeerd over de financiële positie van uw bedrijf. Via de online portal [...]
Kan ik bellen/ mailen met vragen over mijn administratie en hoe snel mag ik een antwoord verwachten?
Overstappen kan op ieder moment. Als u beslist om klant te worden bij Administratiekantoor 365, ontvangt u van ons een overstapformulier met de gegevens die wij nodig hebben. Hiermee wordt veilig gesteld dat de administratie [...]
Hoe zet ik mijn bestaande administratie over?
Overstappen kan op ieder moment. Als u beslist om klant te worden bij Administratiekantoor 365, ontvangt u van ons een overstapformulier met de gegevens die wij nodig hebben. Hiermee wordt veilig gesteld dat de administratie [...]
Hoe lever ik mijn boekingsstukken aan?
De meeste boekingsstukken kunt u via de TriFact365 portal uploaden. Tijdens het uploaden kunt u kiezen of het om een inkoopfactuur (factuur, bonnetje) of verkoopfactuur gaat. Als u klant wordt bij ons, ontvangt u ook [...]
Wanneer lever ik mijn boekingsstukken aan?
U kunt uw boekingsstukken dagelijks in de TriFact365 portal uploaden. Deze worden door ons binnen 24 uur verwerkt. Aan het einde van de maand stellen wij een maandrapportage voor u op. Op deze manier hebt [...]
Administratiekantoor 365 werkt volledig online. Hoe zit het met de veiligheid van mijn gegevens?
Onze software leveranciers hebben uw administratieve gegevens op beveiligde Microsoft servers in Europa ondergebracht. Door onze keuze voor betrouwbare partners voor de dataopslag, zijn de risico’s geminimaliseerd dat uw gegevens niet voor derden toegankelijk zijn. [...]
Is het mogelijk om een kostenindicatie voor mijn administratie te ontvangen?
U kunt een offerte op onze website aanvragen. Hierna ontvangt u zo spoedig mogelijk een email met de te verwachten maandelijkse kosten voor de werkzaamheden die u wilt uitbesteden. Natuurlijk kunt u ook telefonisch een [...]
Welke soort ondernemers/ bedrijven kunnen terecht bij Administratiekantoor 365?
Administratiekantoor 365 richt zich op kleine en middelgrote bedrijven (tot 250 medewerkers), startende ondernemers en zelfstandigen zonder personeel. De verschillende ondernemingsvormen die wij ondersteunen zijn eenmanszaak, vennootschap onder firma, maatschap en een besloten vennootschap. [...]
Biedt Administratiekantoor 365 mij een tevredenheidsgarantie?
Wij zijn ervan overtuigd dat Administratiekantoor 365 meerwaarde voor u biedt. Daarom durven wij u een garantie te geven. U kunt uw abonnement iedere maand aanpassen of opzeggen. Wij zijn pas tevreden als u dat bent! [...]